Metal Pointer

Recension av Veet spavax

För ett tag sen fick jag hem ett paket från Veet. (Som ni kan läsa här!) Och nu har jag alltså testat att vaxa med hjälp av denna behållare och vaxkakor. Tyckte det fungerade bra men var lite kladdigt. Plus att det fick åt mycket vax för att det skulle täcka det området man skulle vaxa. Annars är jag faktiskt nöjd med produkten! Var smidigare än vad jag trodde att det skulle vara. Men kanske skulle ha väntat lite tills jag hade lite längre hår! 
 
 
 
Plus:
- Luktar gott!
- Går snabbt att vaxa
 
 
Minus:
- Vaxkakorna räcker inte alls länge. Vet inte om det lönar sig i längden att köpa dessa. 
- Lite kladdigt och man får lätt vax på golvet 
- Svårt att få ett jämnt lager
 
 
Nedan kommer en kort "steg för steg" hur man går tillväga!
 
 
 
 
Plocka fram allt och sätt i kontakten! 
 
 
Bestämm hur många kakor du ska ha. Ska ni vaxa benen är det fyra kakor som gäller. Armhåla och bikinilinje en kaka. Kör ni på stort och ska ta allt på en gång så släng i alla!
 
 
Vänta tills vazkakorna har smält. Det är nu det roliga börjar!
 
 
 
Stryck på ett lager. Lägg lite tjockare längst ned så ni får något att dra i. Sen är det bara att bita ihop och dra!
 
 
 
 Så det är inte krångligt alls. Nu ska jag bara vänta och se hur länge resultatet kommer att hålla. Kommer bli spännande! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: