Metal Pointer

Veet Spawax

Den här fick jag hem igår! Älskar att testa nya saker och speciellt när det kommer till skönhetsvård. Den här gången blir det att testa på Veet Spawax Stripless Wax Warming Kit! Vaxet värmer man smidigt upp i behållaren för att sedan smeta ut på benen eller var man nu vill vaxa. Sen är det bara att vänta tills det torkat och sen drar man! Enkelt va?! Inga vaxremsor behövs. Ska testa den så fort jag kan. Använde precis epilatorn på mina ben så det tar väl ett tag innan håret kommer upp... 
 
Så fort jag har testat den så kommer jag recensera! Ska bli spännande det här! Jag brukar inte vaxa benen för att jag tycker att det mest är glad. Plus att det gör ont. Men vi får se. Kanske kan jag äntligen hitta en vaxning som funkar på mej!
 
Någon som har testat redan? Vad tyckte ni?
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: