Metal Pointer

Ett tips!

Jag har en sida på Facebook som handlar lite om vad jag jobbar med osv. Alltså Hälsa, Skönhet och Fitness. Sidan är fortfarande under uppbyggnad då jag inte riktigt haft tid att hålla igång den. Men nu är jag i full gång med att utveckla den till något bra. Meningen är att jag ska tipsa om produkter, nytiga recept, träning, sminktrender m.m. 
 
Jag kommer också öppna upp en grupp för de som är intresserade av att jobba med detta. Där man kan gå in och få inspiration, hjälp, kontakta andra som jobbar med samma sak- ja ett forum för de som vill uppfylla sina drömmar helt enkelt! Är det någon som är intresserad av att få tillgång till den gruppen, hör av dig så fixar vi det!
 
Så gå gärna in och gilla sidan som ser ut som den nedan! Där är det lätt att komma i kontakt med mej om man undrar något!
 
Tack på förhand! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: