Metal Pointer

Det är nu det är kul

Nu är jag äntligen hemma, har börjat göra mej iordning inför kvällen. Sitter här med ett glas vin och lyssnar på musik. Har inte bytt om än, håret har jag bara börjat med, lite mer smink sen är man redo. Jag är alltid sån. Långsam av mej alltså. Haha Speciellt när det kommer till utekvällar. Det finns inget bättre än att göra sig iordning, lyssna på lite  musik och dricka lite vin. Jag målar ögonbrynen, går och lyssnar på musik. Sen tar jag mascaran- tar ett glas vin och lyssnar på en låt till. Kan inte stå still och göra allt på en gång. Jag njuter av kvällen och lugnet så länge jag kan. Oftast är det förberedelserna innan som är det roliga. Man är taggad, redo och har förväntningar på kvällen. Inget kan gå fel. Festen man ska till kanske är skittråkig, spårar ut, inte alls blir som man tänkt sig. Men det vet man inte vid det här laget. Nu är man på topp. Ser bara det roliga framför sig, som man inte vet något om. Jag älskar det. 
 
Hoppas ni får en bra kväll alla därute! 
 
 
 
 
 
 
 
Zaisha <3

åhh älskar att göra mig i ordning med musik och älskar utekvällar också :) hoppas du har det roligt :)

2016-05-13 - 20:22:01
URL: http://zaisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: