Metal Pointer

Tillbaaaakaa!

Hallå!
 
Har inte bloggat sen jag vet inte när. Är så dålig på det. Men nu ska jag sätta igång igen. Så här kommer ett sånt där inlägg igen om hur mycket jag älskar att blogga men aldrig har tid... Nä, skoja bara. Har redan skrivit typ 3000 såna inlägg. Det blir inget mer av det. 
 
Just nu är jag mitt inne i en flytt och jag lever i ett kaos! 27 år och har samlat på meg lika mycket prylar som en 80-årig tant. Jag fattar inte. Men det bästa med att flytta är ju att man får chans att rensa ut lite skit, och den chansen tar jag! Slänger fan allt. Bränn skiten! Har redan flyttat och städat pojkvännens lägenhet och kan knappt vänta tills vi får börja städa den här! Jippi, så kul....! Flyttstäd kanske vore nåt? 
 
Börjar flytta in den första april och jag packar för fullt. Jag brukar alltid börja sådär 3 månader innan flytten. Sen packar jag ned sånt som jag fortfarande behöver ha och det blir ännu mera kaos... Helt hopplös. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: