Metal Pointer

Full fart!

God morgon!
 
Hoppas ni mår lika bra som jag gör idag! Är full av energi och tur är väl det när man har tusen saker att göra! Började min dag med att städa lägenheten (intressant va?!) sen en ordentlig frukost och träning. Så nu har jag gjort det viktigaste idag så nu är det bara att fortsätta i samma stil så kommer jag få sååå mycket gjort!
 
Fick en fråga om vad det var för gul dunk jag hade på en av mina bilder. Det är Aloe Vera Gel som jag dricker morgon och kväll. Den är så bra för magen men också för naglar, hud och hår. Den består av färskpressad, ekologiskt odlad Aloe Vera utan massa konstiga saker i! Den är underbar! Så underbar att jag önskar att den kunde komma direkt ur kranen ist för vatten... :) 
 
Nä, nu ska jag sätta fart med nästa sak på dagens lista! Hejhej!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: