Metal Pointer

OOOOooOOOOOoOOOO

 Hej!
 
Lite frånvarande som vanligt. Men ibland hinner man inte spendera hela sitt liv framför en dator. Även om jag ibland känner att jag skulle vilja göra det! haha Jag har jobbat på som en tok plus att jag försöker umgås med min sambo så mycket som det bara går nu. Han åker nämligen till USA på fredag.... Och jag är såklart skit larvig. 8-9 dagar ifrån varandra- kommer jag överleva? Ja, troligtvis men jag tycker endå att det är fruktansvärt jobbigt. Lär ju få jobba häcken av mej här hemma så jag har annat att tänka på liksom. Men kul för honom att komma iväg ett tag. Det är han verkligen värd!
 
Nu tänker jag lägga mej på soffan ett tag. Har gjort alldeles för mycket idag. Om man nu kan göra det. Så nu blir det vila resten av kvällen. Somna på soffan framför en film och sådär. Ni vet. Som man alltid gör. :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: