Metal Pointer

Flyttad och klar!

Heeeeeej!
 
Nu har jag flyttat och kan snart komma tillbaka till bloggen! Fan det tar tid att flytta... Har inte hunnit med något annat än att pilla med alla grejer sen förra torsdagen. Så jag är rätt trött på det kan jag säga. Men det tar ju tid. Det får man tåla.
 
Så tiden har inte riktigt funnits med nåt. I lördags tog vi en paus i kaoset och åt världens bästa brunch. Varför gör man inte sånt oftare? Har aldrig ätit något godare. Med en glas bubbel till sådär på förmiddagen. Från och med nu kommer jag att göra det oftare! Egentligen skulle man göra det varje dag. Lyx!
 
Nä, nu ska jag sätta mej och jobba lite innan det är dax att ställa sig vid spisen! 
 
 
 
 
Susanna

Så gott de såg ut, ja det tar tid att flytta, men det är skönt när det är gjort.. =)

2016-04-05 - 21:17:14
URL: http://baralite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: