Metal Pointer

Vem vet mest??!!

Är det bara vi här hemma som älskar programmet Vem vet mest som går på 2an? Vi tittar på det varje dag. Spolar till och med tillbaka om vi missar det. Nördar... Fast jag får ju skämmas lite ibland. Är så sjukt dålig på sådant som man "ska" kunna. Vill inte påstå att jag är dum i huvudet på något sätt men vafan. Matte, geografi, kemi - är det meningen att man ska kunna sånt? Jag vet att Lappland ligger däruppe och att Skåne ligger där nere. Allt annat ligger i mitten typ. Haha Frågor om matte anstänger jag mej inte ens på. Är så dålig på matte. Det går inte. Och brevid sitter pojkvännen och kan allt. Tur att någon har lite hjärna i det här förhållandet!
 
Nu är det snart dax igen! 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: