Metal Pointer

Fråga om glossybox

Jag fick en fråga om Glossybox på Facebook igår och jag svarar på den här med, eftersom det var en läsare som frågade! Frågan handlade om vad jag tyckte om Glossybox och svaret är att jag älskar det! Att varje månad få hem en box med skönhetsgrejer är fantastiskt! Ibörjan blev jag dock lite besviken för att jag tyckte att man mest fick hem skit, men det har förbättrats. Nu har jag fått så mycket som jag har haft användning för och saker som jag kanske aldrig skulle ha testat annars. Och själva boxarna är dööösnygga! Älskar "orginal boxen" den rosa alltså, men de designade boxarna är snygga de med!
 
En Glossybox kostar ungefär 160 kronor i månaden och är lätt värt det. Man kan också samla ihop "Glossydots" genom att recensera grejerna man får, när man kommit upp i 1000 stycken får man en gratis box! Jag är helt klart nöjd! Efter ett tag blir det rätt många boxar men jag har börjat använda de som förvaring i min garderob. Snyggt att se på och väldigt bra ha saker i! En snygg rosa Glossybox är ett måste i inredningen också! 
 
 
 
 
 
Lite av de jag fått i de senaste boxarna. Dock inte allt!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: