Metal Pointer

Skräckfilmskväll!

Hej på er!
 
Lördag idag men tycker inte alls att det känns som det. Känns mer som en söndag. Eller måndag. Igår hade jag en lugn hemmakväll med lite vin och en film. Jag och en kompis tittade på Sinister 2. Vi båda är livrädda för skräckisar men av någon konstig anledning tittar vi på skräckfilmer endå. Dumt nog kan man tycka. Förut tittade jag alltid på skräckfilmer. Själv. Men det klarar jag inte av nu. Jag måste titta tillsammans med någon. Fast det finns ett problem där med. Tittar man tillsammans med en kompis som sen går hem, då sitter man där själv iaf och hör konstiga ljud och är livrädd. Tittar man tillsammans med pojkvännen, som man sen går och lägger sig med, då somnar han först och man får ligga där själv i mörkret och vara rädd. haha Kanske dax att börja titta på Barnkanalen ist!
 
Idag har jag inga planer alls. Ska ut och äta sen, men det är det enda som står på mitt schema. Äta måste man ju... Men jag tror att kvällen blir rätt lugn, precis som igår. Dock inga skräckfilmer. Måste återhämta mej från den förra. Jag tror nog att jag ska ha lite egen tid. Fixa massa gott, titta på en bra film... Ja, så får det nog bli!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: