Metal Pointer

Idag är det måndag

Hallå!
 
Har haft så mycket att göra i helgen att jag inte har haft tid för bloggen. Ovanligt va? haha Jag har fått förfrågan om ett extra jobb som låter väldigt intressant. Ska prata mer med personen som kontaktade mej så får vi se. Känns som en bra grej och jag är väldigt taggad att ge det ett försök! 
 
I lördags var jag hemma hos en kompis, lagade mat och hällde i oss rosa pantern. Blev en hel del vin också. En väldigt händelserik kväll kan jag lova. Men det brukar det alltid bli när vi är i farten men den här gången överträffade vi oss själva... haha De minnesbilderna kommer förfölja oss hela livet. Tack!
 
Nu ska jag sätta mej och gå igenom mejlen, skicka lite blablabla. Sånt där man måste göra. Sen blir det att läsa på om jobbet och lära sig så mycket som möjligt!
 
 
 
 
 
snyggafilippa.blogg.se

Gott det där såg ut! Hoppas din måndag var bra :)

2015-11-02 - 19:55:45
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: