Metal Pointer

Fotboll!

Tittar ni på fotbollen? Sverige- Moldavien? Har slötittat hela matchen samtidigt som jag sitter här. Är så trött att jag knappt orkar sitta upp. Tror nästan förkylningen är på väg tillbaka... Woohoo! Känns ju kul. Jag som hade tänkt träna imorgon men vi får väl se hur det blir med den saken. Har inte kunnat träna på typ 2 veckor nu. Börjar bli ganska trött på det även om det inte är en evighet sen. 
 
Nä, nu ska jag gå och fixa nåt och äta. Har knappt någon matlust alls men måste väl försöka få i mej nåt. Igår åt jag inte förens vid 7-tiden. Då hade jag inte ätit nåt på hela dagen. Inte alls sugen och satt bara och peta i maten. Jag som annars äter som en häst! Men har såna här perioder då jag inte kan äta. Vet inte varför. Kanske behöver kroppen återhämta sig från allt jag har gluffsat i mej tidigare? haha
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: