Metal Pointer

Bokväder!

Tar en pause från allt jag måste göra och lägger mej i sängen med en bok. Det är avslappning! När jag var yngra läste jag hela tiden. Minst en bok om dagen. Sen slutade jag. Hatade böcker! Men nu har jag kommit in i det igen. Läser inte en bok om dagen men det har blivit ett par stycken nu. Har för första gången läst Liza Marklund. Aldrig läst en bok av henne förut, bara sett filmerna som är baserade på böckerna. Egentligen är det roligare att se filmen. Det tar inte lika lång tid. Men nu när jag läser är jag rädd att boken ska bli film, för då vet jag ju redan hur det går. Fast och andra sidan har jag så dåligt minne så jag kanske inte ens kommer ihåg vad den handlade om. haha....
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: