Metal Pointer

Söndag!

Hallå!
 
Överlevde ni midsommar? Här blev det rätt lugnt och det var faktiskt riktigt skönt. Och vädret blev bättre än vad jag trodde. Ingen regn och solen sken så fint. Jag hade förberett mej på att det skulle vara jättekallt så jag tog på mej vinterskor...haha Blev lite varmt! Men trodde man skulle frysa ihjäl när vi skulle sitta ute hela natten men icke sa nicke! Blev ett strålande väder bara för det. Så tacka mej och mina vinterskor för det.
 
Sen i fredags har jag bara tagit det lugn. Igår åt vi tacos och låg på soffan hela dagen. Idag sitter vi ute i solen och har det bra. Laddar upp för träning imorgon men tror jag håller på att bli sjuk. Börjar känna i halsen. Så får hoppas att det inte blir något med det för det har jag inte tid med! 
 
Här är midsommar outfiten.Så sommrigt det kan bli eller vad säger ni. Kanske får vi fira midsommar utan vinterkläderna nästa år. Jag håller iaf tummarna. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: