Metal Pointer

Full rulle!

Fullt upp här hemma! Sitter och mejlar hela jordens befolkning känns det som. Skickar in ansökningar till höger och vänster. Jobb, samarbeten- ja allt. Måste passa på nu när jag har lite tid över. Lär kanppast bli något i helgen. Tänk att man ska ha så många järn i elden hela tiden! Fast det är rätt skönt det med. Behöver inte sitta hemma och vara rastlös iaf. 
 
Ibland får jag förfrågan om jag skriver sponsrade inlägg eller om jag kan tänka mej att göra reklam för något speciellt. Och det kan jag. Har ni frågor om det så kan ni mejla mej på [email protected]
Det är lättare att ta det på mejlen än som en kommentar här! 
 
 
 
 
 
Is i magen

Din hårfärg är fantastiskt fin!

Svar: Tack så mycket! :)
Sandra Åberg

2015-06-08 - 13:17:22
URL: http://isimagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: