Metal Pointer

Sooool!

 
Hej på er!
Borta från bloggen ett tag nu men har spenderat all min tid ute i solen! Äntligen sommar! Helt underbart att kunna sitta ute på kvällarna tycker jag. Ta ett glas vin och bara ha det gött! Det som är mindre roligt är att jag börjar jobba nästa vecka... Så jäkla typiskt. Fast och andra sidan har jag hört att det ska bli dåligt väder då, så man hoppas ju nästan på det! haha Nädå. Men det känns lite fuskigt när alla går på semestern nu och en annan börjar jobba. Så är det när man inte har något fast arbete. Man får hoppa in när som helst utan att själv kunna bestämma. 
 
 Idag har vi haft en lugn dag hemma. Varit ute precis hela dagenMen man skämms ju lite för att man inte har kommit iväg och badat än! Skärpning! Men jag hatar att ligga och trängas med folk när det är så här varmt. Då ska ju alla iväg. Ska fan bygga mej en egen pool. Tänk vad skönt. 
 
Nä, nu tar jag ett glas vin till och njuter av den sista ledigheten!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: