Metal Pointer

Ligger i solen!

Hallå! Ligger och latar mej i solen. Har gjort det hela dagen nu. Så skönt. Senare ikväll kanske det blir lite bad om vi orkar efter att vi grillat. Måste försöka sola bort min fina bränna efter shortsen... Blir ju kul när man ska bada och det fortfarande ser ut som att man har shorts på sig. Ett par vita... haha Men som tur har jag väldigt lätt att bli brun. 
 
Har precis smaskat i mej lite tonfisksallad här. Orkar inte äta varm mat. Gjorde det igår och det smakade inte alls bra. Inte såhär mitt på dagen iaf. Det är för varmt för det. Kände att jag behövde nåt i magen eftersom jag inte åt frukost i morse. Hade inget hemma och sen glömde jag bort det... Hur fan man nu kan glömma bort det! Men jag var väl inte hungrig helt enkelt. 
 
Nu ska jag fortsätta sola en stund!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: