Metal Pointer

:D

Hallå! varit lugnt här på bloggen ett tag nu men hinner fan inte sätta mej här och blogga! Har tusen andra saker som tyvärr måste gå före. Annars skulle jag sitta här hela dagarna! Vad har hänt sen sist då? Hmm.. Jag har fyllt år! Firade inte min födelsedag alls utan var ute i skogen och plockade svamp.. haha Det trodde ni inte va?! Inte jag heller. Men så var det. Faktiskt en av de bättre födelsedagarna jag har haft. Annars har det varit lite fest och sånt. Men inget som är värt att skriva något om. Haft det ganska trist faktiskt! 
 
Idag började jag dagen med att träna lite. Men ryggen sätter stopp för mycket. Den jävla ryggen! Jag blir tokig. Så jag tog det rätt lugnt idag så det inte blir värre. Men det var så skönt! Känns som man äntligen börjar komma igång igen efter ett långt uppehåll. Ni hoppas jag bara på att ryggen håller och alla förkylningar håller sig undan mej!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: