Metal Pointer

Hallå i stugan!

Nu har det varit helg igen och bloggen har stått tom! Jag har lagt min tid på annat än att sitta vid datorn. Har passat på att mysa med mina hjärtan och så har det blivit lite fest! Och laddat upp för en ny vecka såklart! Ska bara jobba två dagar den här veckan och det känns ganska lagom! 
 
Snart är det påsk och jag försöker komma på vad man kan hitta på. Känner att jag vill göra nåt men vet inte vad. Helst av allt skulle jag vilja åka iväg nånstans. Komma bort ett tag men så blir det nog inte. Kanske får ta mej en tur till Blåkulla ;) Blir det fint väder så gör det ju inget att vara hemma heller. Grilla och dricka lite. Nåt dyker säkert upp! Nu ska jag fortsätta med mitt Skilda Världar race! / nörden
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: