Metal Pointer

Hej på dej, söndag!

Hej på er!
 
Hoppas ni hade en bra Valborg, det hade jag iaf. En lugn sådan. Riktigt skönt att vakna upp idag och känna att man mår bra! Har tusen saker att göra (som vanligt) så det är rätt skönt att man inte ligger döende efter en hård natt! Själv tänkte jag försöka komma ut nästa helg ist.
 
Idag ska jag ta tag i vårat "skräprum". Alltså det rummet i huset där man inte vet vad man ska göra med och man bara slänger in all skit i. Så idag blir det målning och sy upp gardiner. Såååå jäkla tråkigt men nån måste ju göra det. Och eftersom rummet måste vara klart innan min sambo kommer hem från USA så är det lika bra att sätta igång så fort som möjligt. Brorsorna kommer hit och hjälper mej med att bära möbler, uppifrån och ner, nerifrån och ner i källarn och så upp igen! Snacka om att precis allt står på fel ställe. Tur man har starka bröder som tränar och är superstarka! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: