Metal Pointer

Shopping!

Okej, jag gav mej själv köpstopp för tre dagar sen. Ingen onödig shopping! Spara pengarna! Håll i dom! Men hur gick det då. Sådär. Fast när jag tänker efter så är det här nog ingen onödig shopping. Finns det ens? Nä, måste ha missuppfattat hela grejen. Skulle bara titta lite... Men inte är det väl mitt fel att de hade en massa rea och bra erbjudanden?? Nä, vem kan stå emot?
 
Ny locktång, för det behöver jag. Hårfärg går alltid åt. Måste färga över de gråa. Nagellack... Ja, det måste man också ha. Jag struntade faktiskt i att titta på kläder så det måste ju vara ett plus? Det här med köpstopp är inte min grej. Älskar pengar, älskar att spendera dom. haha... Sen att jag har onlineshoppat en hel del låtsas jag inte om just nu... 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: