Metal Pointer

Mot nya sunda vanor

Siter och planerar lite inför min nästa stora utmaning, nämligen C9, eller Change 9 som det heter. Har ni hört talas om det förut? Det är en kickstart för kroppen som går ut på att man ska komma in i nya sunda vanor. En omstart helt enkelt. Jag har gjort den en gång och jag mådde så bra! Jag med mitt cola beroende klarade mej i flera dagar utan problem! Har aldrig mått så bra i hela mitt liv! Nu tänkte jag köra en gång till så att alla mina kunder ser hur det fungerar, och såklart för min egen skull!
 
Just nu har jag en grupp på Facebook där jag snart ska börja lägga in de som är intresserade. Förhoppningsvis får jag sällskap på min 9-dagars resa av flera! Det är alltid roligare när man kan peppa varandra. Jag som jobbar med det här ser varje dag människor som delar med sig av sina resultat och jag blir så glad när jag ser hur bra det fungerar och hur bra de faktiskt mår av det! 
 
Så är du eller någon du känner nyfikna på detta? Hör av dej/er! Antingen slänger ni iväg en kommentar med eran mejl så hör jag av mej eller så skickar ni direkt till [email protected]
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: