Metal Pointer

Min lilla rosa

Hej!
 
Har varit lite frånvarande från bloggen i ett par dagar men har haft dataproblem... Varje gång jag startar den så är den svart. Allt man ser är muspekaren. För att komma vidare måste man gå via Aktivitetshanteraren, ni vet ´när man trycker Ctril-Alt-Del. Därifrån kan jag sen komma vidare till det jag vill göra. Om jag hittar det vill säga. Man måste ju leta på var det ligger på datorn också. Jag hittar Spotify iaf. Dock inte internet. Bra va.
 
Men tur i oturen så fick jag hem min lilla pluttdator! Alla köper nya mobiler och surfplattor medans jag går och köper en minidator från Gustav Vasas tid. Men den funkar så bra! Och så är den fin att titta på med! Får lätt plats i väskan och jag kan ha med mej den överallt. Om jag vill. Känns lite ovant med något så litet som inte är touch. En surfplatta är man ju van vid men det här blev en annan grej. Jag vet att jag är lite efter, alla andra köpte en sån här år 2010 men jag älskar den. Det står jag för. Puss
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: