Metal Pointer

Aktivitetsarmband

God morgon!
 
Förra veckan beställde jag ett aktivitetsarmband som jag har haft på mej sen dess. Den mäter steg, kalorier, hur man sover mm. Dock vet jag inte hur mycket man ska lita på den, tycker stegen drar iväg en hel del även om det känns som man inte rör sig. Har inte riktigt kommit på alla funktioner än. Armbandet är som ni kanske vet kopplat till en app som jag har i telefonen där jag kan läsa av allt som armbandet registrerar. Måste ta och kolla appen lite mer noggrannt. Kanske är den inte inställd rätt? 
 
Tycker endå att man får lite extra motivation att röra på sig med det här armbandet. Nu brykar jag ju röra mej ganska så mycket om dagarna men ibland har man såna där lata dagar då man knappt kan slita sig från tvn och då är det bara att titta på handleden, se armbandet och - ja just! Jag måste röra på min stora lata röv! Perfekt! 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: