Metal Pointer

Puss!

Godmorgon!
 
Ny dag, nya tag då! Ska snart träna lite men måste nog få i mej lite frukost först. Sen ska det pumpas på utav bara faaan! Är så taggad på träning idag kan jag lova. Ryggen känns som ny, inte ett dugg ont. Och det är ovanligt. Jag brukar alltid ha smärta i ryggen. För två dagar sen kunde jag knappt stå upp. Efter att ha legat två timmar ute i rabatten och rensat. Men nu är man på topp igen och det känns så bra! Mer träning så kanske det här kommer hålla i sig! Tänk att få gå upp varje morgon utan att ha ont!
 
Jag har redan börjat ladda upp inför helgen. Då blir det Ritz och bra musik! At the gates! Har längtat så länge nu! Och snart är det även Metallsvenskan med en massa bra band. Kommer bli kanon! Två dagar kvar, bara att försöka stå ut ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: