Metal Pointer

Sommar?

Var helt inställd på att bada idag, eller simma rättare sagt, men det var ju bara och glömma. Jag höll på att frysa ihjäl när jag gick ut förut. Så det fick bli lite annan träning idag. Inte mej emot eftersom jag föredrar vikter framför simmning och sånt men det vore ju kul med lite ombyte. Eller iaf att ligga i solen och ha det gött en stund. Behöver sol! Är så blek så folk blir bländade när de möter mej ute. Inte helt okej. :)
 
Ska försöka sätta mej och göra om designen på bloggen sen. Om jag orkar. Det är något man kan sitta med oi flera timmar och trassla med men det blir aldrig bra iaf. Jag kan ju inte ett dugg om sånt så det är väl därför. Kodmall, stillmall- och allt vad det heter. Men känner att jag behöver en förändring på bloggen. Nåt enkelt med snyggt. Önska mej lycka till för det kan jag nog behöva!
 
 
 
 
 
bea

ooojjj vad snygga bikinisar! är det triangl?

Svar: nä, det är en kopia av triangl bara :)
Sandra Åberg

2015-06-15 - 22:41:48
URL: http://pacifico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: