Metal Pointer

Ett inlägg

Godmorgon!
 
Har varit vaken ett bra tag nu, haft telefonmöte och massa annat. Så snart blir det träning. Tänkte titta in här först. Innan jag fortsätter packa. Vet att jag bara tjatar om flytten men det är det enda jag har i huvudet just nu! Allt jag hinner att tänka på. Men lugn, två veckor till sen kommer jag ha annat att prata om! Förhoppningsvis. Var nere i huset igår och det är fortfarande tusen saker som ska göras innan vi flyttar in. Nya tapeter, färg, slipa golv.... Listan kan göras lång. Och jag blev lite mer stressad!!!
 
Nä, nu är det dax att hoppa i träningskläderna och röra lite på fläsket! Tror det får bli en promenad i det fina vårvädret sen också!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: