Metal Pointer

Snack

 Hej på er!
 
Sitter på hemmakontoret och fixar med papper och massa annat tråkigt. Så tar en pause från det och gör något roligare en stund. Har suttit och beställt lite grejer till midsommar. Det börjar närma sig! Jag älskar midsommar. Jag vet egentligen inte varför, det brukar ju alltid vara kallt och regna då... haha Nä, men det känns väldigt sommrigt. Ett tillfälle att få ta på sig sin finaste klänning, blommor i håret och fira tillsammans med de man gillar bäst. Det kan inte bli bättre. Vi har inte rikitgt bestämt oss för vad vi ska göra iår men som jag säkert har sagt tusen gånger, det brukar lösa sig! Jag är väldigt dålig på att planera, det brukar oftast dyka upp massa saker när det väl gäller.
 
Den här helgen blir rätt lugn. Ska försöka jobba med min verksamhet så mycket jag bara orkar! Imorgon blir det lite vin och fotboll när Sverige möter Italien! Följer ni Fotbolls- Em? För mej är kan det avra det bästa som händer den här sommaren. Älskart! Jag är dock lite bitter eftersom Holland inte är med, men man kan inte få allt här i världen! Imorgon hejar vi fram Sverige till en vinst! Eller Zlatan, vi hejar fram Zlatan. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: