Metal Pointer

EPIC by INR

Sponsrat inlägg
 
 
Jag tycker att alla rum i ett hus eller en lägenhet är lika viktiga. Man ska trivas var man än befinner sig i sitt hem och själv lägger jag gärna ner lite extra tid på detaljer. Även i badrummet! Många glömmer bort sitt badrum och satsar på en ny inredning i köket eller i vardagsrummet där man oftast är, men badrummet behöver lika mycket kärlek som allt annat! En av de viktigaste delarna i ett badrum är duschen och här kan man verkligen välja och vracka bland olika modeller och stilar- vad passar er bäst?
 
INR´s Epic serie  är Nordens mest exklusiva duschserie som kommer i många varianter. Jag har redan hittat mitt drömbadrum på deras hemsida! Jag älskar den stilrena designen som gör att man kan mixa och matcha väldigt mycket och få ett bra resultat. Här kan man hitta den perfekta duschkabinen för alla badrum, stora som små. De har otroligt många lösningar och idéer som passar alla. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zara

Gud så snyggt!

2015-10-02 - 11:02:51
URL: http://zarawiklund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: