Metal Pointer

Då var det helg igen!

Hallå! 
 
Ska snart slänga på mej träningskläderna och köra ett pass. Men får bli lite lugnt idag. Har ju varit lite småförkyld i några dagar som aldrig riktigt har brutit ut ordentligt så jag är lite seg i kroppen. Men känner mej inget dålig så vi får se hur mycket jag orkar. Laddar upp med ett litet lätt mellanmål först eftersom jag har fuskat med att äta idag igen. Måste skärpa mej! 
 
Imorgon ska vi troligtvis på Slottet Live i Örebro. Pojkvännen var med och byggde upp festivalområdet och fick biljetter som tack. Det var ju inte direkt några roliga band så vi får väl se hur det blir. Annars kan man ju alltid ta en krogrunda! Inte för att jag är så mycket för krogen heller men man får väl försöka göra det bästa av situationen! Vin ska jag dricka iaf så det kommer säkert att bli toppen var vi än hamnar! ;)
 
Nä, röra på fläsket var det!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: