Metal Pointer

Morgon!

Godmorgon! Har varit uppe ett tag och ätit frukost, duschat och sånt där. Diskat.. Kul va. Idag är det fredag om nu någon har glömt bort det! Som jag har längtat! Idag blir det några glas vin. Några. Brukar alltid bli några fler glas än just "några" Lätt hänt. Men vafan. Det är gott. Sen att man får sota för det imorgonbitti är en annan historia. Den tar vi då. 
 
Fick hem mina Koffein tabletter igår som jag hade tänkt börja äta. Har hört så mycket bra om dem och har under en längre tid tänkt att testa. Är så fruktansvärt trött hela tiden. Känner mej alltid helt slut i kroppen och i skallen. Orkar inte göra ett skit. Så nu ska jag testa! Se om man blir något piggare! Beställde också hem lite andra tabletter, Grönt te som ska vara så bra! 
 
 
 
 
Emma Elisabedt

Hur fungerar pillerna? :)

Svar: Tycker att de funkar bra! Känner mej lite piggare. Vet inte om det är pillerna eller bara inbillning :)
Sandra Åberg

2015-01-31 - 11:04:20
URL: http://www.emmaelisabedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: