Metal Pointer

Marilyn Monroe- En berättelse i bilder

Den här boken älskar jag. Har alltid älskat Marilyn Monroe så den här boken passar mej väldigt bra! I många såna här böcker får man läsa om personen, det är text efter text och få bilder. I den här boken finns det bilder vill jag lova! Och det är väl därför som den heter "En berättelse i bilder" :) Många av bilderna har jag sett på internet förut men det finns också en mängd bilder som är helt nya för mej. Man får se en helt ny sida av Marilyn som jag inte sett förut. Helt klart en inspirerande bok!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
JoJo

den där boken vill jag också ha då jag ÄLSKAR marilyn monroe <3 har hur mycket saker med henne som helst ^^

sv; ja visst är dom snygga? jag älskar dom! :)

2014-10-02 - 20:24:51
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: