Metal Pointer

Mitt perfekta liv

Hej! Nu dag och nya tag! Blev lite vin igår men inte mycket. Så idag mår jag bra! Jag tror jag börjar lära mej! Det kanske var på tiden... Idag har jag inte gjort ett skit. Jag sparar allt sånt där som jag måste göra tills imorgon ist. Jag har bara latat mej idag! Kollat på tv, läst en bok... Fast jag hatar att läsa! Är säkert mycket roligare att skriva en bok än att läsa en. Kanske skulle ta och skriva en bok? haha 
 
Ska försöka fixa till en ny design också. Har världens fulaste design men det är så tråkigt att göra en ny. Har bestämt att jag ska göra en själv ist för att ta hjälp av någon. Då kan jag sitta och kladda bäst jag vill med den. Jag har för stora och för många krav så skulle nån hjälpa mej med den, hade de blivit tokiga på mej! Jag vill ha något enkelt bara. Blir snyggast så.
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: