Metal Pointer

Lördag baby!

 Hej på er! 
 
Sitter och dricker en Mimosa och lyssnar på lite musik. Gårdagen blev rätt lugn så jag är pigg och utvilad idag! Känns skönt! Har inga planer för dagen men något dyker säkert upp. Brukar alltid bli sponana grejer. Brukar bli bäst faktiskt. Planerar man för mycket så går allt bara åt skogen. 
 
 Jag ska snart ta och fixa till mej lite. Även om jag inte har några planer nu så tänker jag endå göra mej snygg! För att det är kul. Jag tycker oftast att det här med att göra sig ordning innan fest- smink, kläder, hår, naglar, lyssna på musik och dricka lite- är roligare än själva festen man ska på. Är det så för er också? Eller det är kanske bara jag som är lite knasig! Men jag tycker det! 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: