Metal Pointer

Heej!

Har helt glömt bort bloggen. Har haft andra grejer o göra och känner att jag inte har nåt att skriva heller så! Så det här inlägget kommer inte ge er nåt intressant heller. Bara så ni vet. Ni behöver inte ta er tid att läsa om ni känner att ni har viktigare saker att göra! ;)
 
Håller på att ladda upp inför helgen. En av de bästa helgerna på hela året. METALLSVENSKAN! Kommer bli så grymt! Kreator i mitt hjärta. Och Skitarg! Känns som en evighet sen jag var ute sist så jag är riktigt taggad. Får se om jag pallar trycket. Tvådagars kan bli för mycket för en gammal kvinna som mej...! haha Nä, jag kommer rocka. Som jag alltid gör. Kommer bli så jävla kul så jag vet inte vart jag ska ta vägen! 
 
Är det någon mer som ska till Metallsvenskan??
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: