Metal Pointer

Godmorgon torsdag!

Godmorgon på er! Torsdag idag men tycker nästan att det känns som fredag. Vaknade pigg och utvilad trots en natt med massa konstiga drömmar. Är det inte märligt hur makan drömma ibland? Nog för att jag kan vara lite tjohej i huvudet men vissa drömmar tar ju priset! haha Men värst är det ju när man drömmer något bra eller kul och sen vaknar upp och tror att det är på riktigt. Det tar ett tag innan man kommer på att det bara var en dröm. Som för någon dag sen, jag drömmde att jag hade opererat brösten. Gjort de stora och fina. Sen vakna jag och tänkte "Oh yes! Nu ska jag ta på mina stora nya tuttar...!!! Aha, det var bara en dröm..." Det är irriterande!
 
Snart kommer två kompisar hit för lite kaffe och skitsnack. Ska bli trevligt tycker jag.Inte så ofta folk kommer hit! Oftast jag som hinner iväg först. Så igår var jag tvungen och städa... Kan ju inte släppa in folk när det ser ut som en krigszon här! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: