Metal Pointer

Rubrik

Godmorgon! Jag har varit uppe ett tag nu och hunnit med en massa saker! Har precis städat klart lägenheten så nu är det rent och snyggt här hemma. Jaja, ni behöver inte titta så noga på bilden och på mina skitiga fönster! Har inte haft tid att ta dom än... För varmt och solen ligger direkt på så det går inte. Men vad gör det. Ingen har väl dött av lite skitiga fönster. Tror jag väl. 
 
Ikväll blir det lite fest och annat skoj! Riktigt taggad är jag! Men det är ju så varmt. Det är det värsta när man ska ut på nåt, och man nästan smälter bort. Man står och sminkar sig, tar på sig partykläderna, och sen svettas man sönder totalt. Usch. Har inte använt smink på flera dagar och känner inte alls för att slänga på mej något idag. Lär ju få duscha minst 3 gånger till idag för att inte smälta bort. Problem!!!
 
Nu ska jag sätta mej och fixa lite med bloggen och sånt där. Ska försöka lägga till Tipser men det verkar inte fungera! Får ingen hjälp heller.... Men det är väl bara att försöka! Någon gång måste jag lyckas tycker jag...
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: