Metal Pointer

Onsdag

God morgon! Har varit vaken ett bra tag nu. duschat, fixat och kollat på CSI Miami... Gud vad jag älskar den serien. Det enda jag har kollat på nui flera veckor och börjar få lite panik över att jag snart har sett alla avsnitt. Vad ska jag då göra med mitt liv?  Kanske är lika bra det. Jag tänker på blod och DNA 24/7.... Haha..
 
Idag blir det en rätt lugn dag skulle jag tro. Ska plugga klart det sista jag har nu, sen blir det en sväng till Marieberg för lite shopping! Fast idag är det inte jag som ska få massa nya prylar utan det är presenter som ska köpas... Trökigt! Men så är det ibland, och känner jag mej själv rätt så åker det säkert med lite till mej med! 
 
Förövrigt är jag fortfarande sjuk. Den här förkylningen vill visst aldrig försvinna. Jag vill träna men tror att det är bäst att lugna sig lite. Träna med förkylning är inte bra! Jag som precis hade börjat komma igång ju! Men så är det alltid när jag tar upp min träning och börjar köra hårt. Jag blir förkyld. Det är som att kroppen vill att jag ska vara lite småfet. Suck. Jävla kroppjävel! Men till nästa vecka borde jag väl endå vara frisk kan jag tycka! Då blir det många svettiga pass! 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: